📸 Gerdy's Fotoalbum (Nederland is mooi)

Rondom Deventer met de fiets
Vandaag na de inloop van de cliëntenbond maar weer eens een rondje fietsen, en in die rugtas zit altijd mijn compact camera. Ik wam langs een Ooivaarsnest waar de jongen aan het oefenen waren met de vleugels, en daar werden ze kennelijk moe van. Daarna fietste ik o.m. langs landgoederen Rande, De Heare, Kasteel Groot Hoonloo, De Zogenbrink (nu Nijendal). Een erg mooie ronde. Ik heb dus ook nog 2 filmpjes, maar hoe upload ik die nu. Hij pakt het bestand formaat nl niet. [
Vandaag aan het eind van de middag gewandeld in de buurt een klein buurtschap Frieswijk. Ik was er jaren niet geweest, omdat ik de afstand toen niet kon lopen en dat in mijn herinnering net te lang was voor mij. Maar tot mijn verrassing was de route keurig onderhouden en bijgewerkt, paaltjes goed zichtbaar, en dat leverde toch weer mooie plaatjes op. Voor wie er zou willen wandelen. Stel de tomtom of maps in op kruising Waterdijk/Raalterweg te Schalkhaar. Er lopen dus 2 wandelroutes 1 witte en 1 met blauwe kopjes. De blauwe route is een kleine 6 km lang volgens strava.
Vandaag maar weer even de auto gepakt en naar mijn favoriete wandelgebied gereden, maar ditmaal de gele wandelroute gedaan, en weer genoten. En met mijn macro lens aan het pielen geweest, wat is dat toch moeilijk, om iets heel kleins scherp voor de lens te krijgen. Maar ach het houd me van de straat en voor even uit huis.
Foto's rondom huis
Vandaag nam ik tijdens mijn wandeling mijn goede camera mee, omdat ik al een paar keer een aalscholver had gezien, zou het lukken om ze te fotograferen? Ja dat is me gelukt, ze zaten hoog bovenin de boom, maar ik heb ze. Edit: Foto's opnieuw geupload omdat ik ze uit mijn google foto's verwijderd heb (in het kader van verminderde opslag volgend jaar) Maar vast even wennen om ze op postimages te uploaden. url=https://postimg.cc/Ny6K3PzK][/url]
Terug
Bovenaan Onderaan